-
Zwroty i reklamacje
Zwroty
Jeżeli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić w ciągu 14 dni, od momentu otrzymania przesyłki.
Zwracany towar powinien być kompletny i nie używany.
Przesyłkę odeślij na adres:
Ewelina Siudziak, Ogrody 26/7, 64-100 Leszno
(sugerujemy, aby paczka była wysłana przesyłką rejestrowaną, nie przyjmujemy paczek wysyłanych za pobraniem)
Wszelkie koszty związane z odesłaniem zwracanego zamówienia ponosi Klient.
Jeżeli masz wątpliwości, w jaki sposób dokonać zwrotu, skontaktuj się z nami: biuro@missunique.pl
Reklamacja
Zgłoszenie o wadach Produktu należy przesłać drogą elektroniczną na adres biuro@missunique.pl
W celu dokonania reklamacji towaru, wypełnij odpowiedni formularz zawierający następujące dane:
imię i nazwisko
numer zamówienia
adres e-mail lub adres do korespondencji
nr telefonu
wskazanie nazwy produktu i przyczyna reklamacji / zwrotu
data zakupu
data wystąpienia wady
Jeżeli jest to niezbędne dla oceny wad fizycznych, produkt odeślij na adres:
Ewelina Siudziak, Ogrody 26/7, 64-100 Leszno
(sugerujemy, aby paczka była wysłana przesyłką rejestrowaną, nie przyjmujemy paczek wysyłanych za pobraniem)
Szczegółowe informacje na temat zwrotów i reklamacji znajdziesz w Regulaminie
*Zgodnie z art. 38 Prawa konsumenckiego, zwrotowi nie podlega towar wyprodukowany według specyfikacji konsumenta (biżuteria personalizowana, wyprodukowana dla klienta wg jego wytycznych, np. z imieniem).