• Zwroty i reklamacje

Zwroty

Jeżeli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić w ciągu 14 dni, od momentu otrzymania przesyłki.
Zwracany towar powinien być kompletny i nie używany.

Przesyłkę odeślij na adres:
Ewelina Siudziak, Ogrody 26/7, 64-100 Leszno
(sugerujemy, aby paczka była wysłana przesyłką rejestrowaną, nie przyjmujemy paczek wysyłanych za pobraniem)

Wszelkie koszty związane z odesłaniem zwracanego zamówienia ponosi Klient.


Jeżeli masz wątpliwości, w jaki sposób dokonać zwrotu, skontaktuj się z nami: biuro@missunique.pl


Reklamacja

Jeżeli zakupiony produkt okaże się wadliwy, istnieje możliwość złożenia reklamacji.
Zgłoszenie o wadach Produktu należy przesłać drogą elektroniczną na adres biuro@missunique.pl
W celu dokonania reklamacji towaru, wypełnij odpowiedni formularz zawierający następujące dane:

imię i nazwisko
numer zamówienia
adres e-mail lub adres do korespondencji
nr telefonu
wskazanie nazwy produktu i przyczyna reklamacji / zwrotu
data zakupu
data wystąpienia wady

Do zgłoszenia dołącz zdjęcie ukazujace wadę produktu.

Jeżeli jest to niezbędne dla oceny wad fizycznych, produkt odeślij na adres:
Ewelina Siudziak, Ogrody 26/7, 64-100 Leszno
(sugerujemy, aby paczka była wysłana przesyłką rejestrowaną, nie przyjmujemy paczek wysyłanych za pobraniem)

Szczegółowe informacje na temat zwrotów i reklamacji znajdziesz w Regulaminie

    *Reklamacjom nie podlegają uszkodzenia mechaniczne powstałe na skutek niewłaściwego przechowywania, konserwacji lub użytkowania towaru niezgodnie z jego przeznaczeniem.


    *Zgodnie z art. 38 Prawa konsumenckiego, zwrotowi nie podlega towar wyprodukowany według specyfikacji konsumenta (biżuteria personalizowana, wyprodukowana dla klienta wg jego wytycznych, np. z imieniem).